Zilele trecute cineva m-a urecheat prietenește pentru că nu am ales furnizorul de servicii X, recomandat. I-am spus că am preferat să merg la Y pentru că X s-a purtat grosolan, iar eu nu văd o normalitate în acest lucru. Mi s-a spus că asta este, că dacă de exemplu merg la Mercedes să-mi cumpăr o mașină, chiar daca personalul de acolo este rigid asta nu anulează faptul că ei au printre cele mai bune mașini din lume. Cu alte cuvinte, pentru calitate mai și rabzi! Greșit! Trăim într-o realitate social economică grea! Cel puțin după 2008, lucrurile s-au schimbat. Fie că ești un butic de colț sau multinațională, exiști datorită unui singur subiect principal. CLIENTUL. Nu zic că trebuie să-l scarpini în corne tot timpul, spun însă că trebuie să-l respecți și să-l faci să se simtă aproape de tine. Dacă alegi să nu faci asta, lucrurile sunt foarte simpe. Clienții migrează pentru că oferta este variată.
Un brand consistent de la noi pare să înțeleagă ce înseamnă clientul într-un business. Nu-mi pasă că asta are în spate strategii inteligente de marketing, analize SWOT, etc. Îmi pasă însă de efectul acestor decizii. De faptul că oamenii și-au deschis urechile pentru a-și auzi clienții, pentru a se implica în problemele comunității, ș.a.m.d.
La început de august, AFI Palace Ploiești a lansat o campanie extrem de îndrăzneață, dar ofertantă pentru ploieșteni. O campanie care a ajuns la sufletul oamenilor. Un concurs lansat pe facebook unde participanul care primea cele mai multe voturi intra în cursa pentru câștigarea „titlului” de imagine a centrului comercial, pe o perioadă de 1 an primind la schimb notorietate și salariu pentru această perioadă.
Marți, în cadrul unei conferințe de presă Oana Vîjială a înmânat cecul în valoare de 12000 lei, Alexandrei Olteanu, o ploieșteancă care nu doar că a primit multe voturi pe facebook, dar a trecut și testul juriului, juriu din care a făcut parte și celebrul fotograf Gabriel Hennessey
De ce a câștigat ea? Pentru normalitate, pentru faptul că are un profil asemănător cu cel al clienților AFI Palace. Alexandra e căsătorită, are un copil și se descrie ca fiind activă, sociabilă și pasionată de tot ceea ce este nou. Alexandra Olteanu va participa timp de un an, la toate actiunile de imagine/promovare ale mall-ului.
Odată cu încheierea acestei campanii AFI Palace Ploiești a anunțat noua strategie de comunicare, valabilă din toamna aceasta, cu un mesaj centrat pe consumator, precum și o nouă abordare strategică orientată spre implicarea în comunitatea locală. Astfel, noul mesaj ce exprimă și noua poziționare a centrului comercial este ”AFI Palace Ploiești. Un mall pentru tine”.
Felicitări AFI Palace Ploiești, pentru curajul de a alege altceva, pentru că nu ați ales un nume cunoscut pentru această campanie, ci un om simplu. Felictări pentru mesaj și pentru șansa pe care i-ați oferit-o uneia dintre clientele voastre!
Baftă, dragă Alexandra!
Cu rectificarea ca nu , nu a primit „multe voturi” a primit in jur de 100 de voturi adica de 25 de ori mai putin ca primele 10 concurente, poate din cauza faptului ca a concurat cu o poza facuta in duba. Articol de cacao ,bazat pe cacao ,facut de cacao.
Vi se pare greşit că firmele trebuie să ducă campanii care să se axeze pe clienţi? Sau ce vi se pare de cacao mai exact? Sau doar nu sunteţi de acord cu cine a câştigat?
Ute ce mi se pare de cacao !
1.pozele cuprinse in albumul realizat
de Organizator vor primi voturi din partea comunitatii on-line ce vor fi cuantificate si avute in
vedere la realizarea selectarii de catre Organizator a unui numar de 5 semifinalisti.
Votul este reprezentat de un like pentru fotografiile participantilor
Raspuns. Castigatoarea actuala a avut un numar de 70 de like-uri (cica voturi le zice ) din partea publicului.
2. Din totalul participantilor inregistrati pana la data de 21.08.2016 Organizatorul va alege 5
semifinalisti avand in vedere urmatoarele criterii: aspectul general, decenta, naturalete,
claritatea si calitatea imaginii, tinuta si stil. Vor fi depunctate imaginile de proasta calitate,
tinutele stridente si/sau nepotrivite si vor fi excluse din concurs imaginile afisand ipostaze
vulgare.
Raspuns: Castigatoarea a concurat cu o poza neclara in care nu se vede decat capul , in schimb se vede destul de clar ca este o poza facuta intr-o duba. Daca asta este eleganta si stil , n-am ce sa mai spun.
3. Imaginea Afi a fost anuntata cu 10 zile intarziere fata de regulament , pierzatorii fiind tinuti in suspans , desi in momentul anuntarii a fost postat filmuletul facut la castigatoare acasa film facut cu cateva zile inainte , deoarece in ziua anuntarii si cu 3 zile inainte fiind vreme ploioasa , in filmulet , erau 35 de grade judecand dupa cum era imbracat copilul.
Cam asta inseamna de „cacao”